Translate

utorok 21. augusta 2018

Štyri ročné obdobia Záhoria: video


     V nadväznosti na predošlé články o Záhorí si môžete na tomto mieste pozrieť finálne dielo. Ide o jedno video, ktoré zahrňuje významné miesta môjho rodného kraja a zároveň sa na celý región pozerá postupne v priebehu celého roka čím zachytáva kraj v každom ročnom období.
     Na tomto projekte som sa však nepodieľal sám a preto moje poďakovanie patrí viacerým osobám. V Senici ďakujem pánovi Petrovi Pivákovi za výklad v Škodáčkovom mlyne. Podobne ďakujem za výklad v pamätnej izbe v Hlbokom pani Tomášovej. Za spoluprácu pri cestovaní ďakujem Tomášovi Skalovi, ktorý so mnou prešiel Korlátko, Plavecký Peter, Plavecký hrad, výstup na Vysokú a jesenné Smrdáky ako aj Ľubke Oravskej so Silviou Rehákovou, s ktorými som prešiel Borský Mikuláš. Ďalej ďakujem za výklad pani Pecinovej v Kopčanoch a Gbeloch a Irene Reptovej v Prietrži. Takisto nesmiem zabudnúť na pani Pagáčovú, ktorá mi ukázala mlyn v Podbranči. Záverom patrí moje poďakovanie Barbare Braunovej, lebo len vďaka jej ochote ste mohli počúvať komentár k videu.


     Budem veriť, že video vo vás zanechalo dobrý dojem a preto budem veľmi vďačný ak ho podporíte like-om a tiež sa o krásy Záhoria podelíte priateľom, tak že toto video budete ďalej zdieľať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára