Translate

sobota 24. decembra 2016

Retro Panoramio: #9 Šťastné a veselé Vianoce a všetko dobré do Nového roka!


     Vôňa medovníkov vo vzduchu a Vianoce za dverami... :) Tento článok bude venovaný najpeknejšiemu sviatku v roku a oslavám Nového Roka. V článku sa bližšie zamerám na tri mestá oblečené do vianočnej výzdoby ale aj ako vyzerajú počas roka.


    Prvé mesto o ktorom budem písať je Viedeň. O Rakúsku v tomto Retro Panoramio nemám samostatný článok, ale spomínam moje návštevy v ňom cez tento. Rakúsko som aj tak väčšinou navštívil počas vianočných sviatkov. Kedysi sme sem chodili vlakom na dnes neexistujúcu Südbahnhof, neskôr autom. Viedeň je jednoducho nádherná. Krásne historické centrum, iná mentalita ľudí, čisté prostredie. Jediným mínusom týchto návštev je množstvo ľudí v uliciach.

Insert title here
  • Popisok 1
  • Popisok 2
Photos by Filip Jurovatý
     Druhé mesto, kde už tradične chodím za vianočnou atmosférou je Bratislava. Myslím, že môj vzťah k tomuto mestu som najlepšie vyjadril v inom článku. Vychutnajte si krásne pohľady na vianočnú Bratislavu a staršie fotky z čiernobielej edície.

Insert title here
  • Popisok 1
  • Popisok 2
Photos by Filip Jurovatý
     Posledné mesto o ktorom budem písať je Trnava. V tomto meste posledné roky trávim veľa času, je to tým, že tu študujem na univerzite. Taktiež je Trnava pre mňa hlavným prestupným miestom na cestách po Slovensku. Trnava veľmi zmenila svoj výzor za čas, čo tu študujem. Vynovila Trojičné námestie ako aj Hlavnú ulicu. Teraz je z nej veľmi pekná reprezentatívna pešia zóna. Veľkou zmenou bola prestavba štadiónu Spartak Trnava, ktorý zmizol z mapy, aby sa postavil na novo ako City Arena.
Insert title here
  • Popisok 1
  • Popisok 2
Photos by Filip Jurovatý

     Na záver by som Vám všetkým milým čitateľom zaprial štedrého Ježiška a všetko dobré do Nového roku! Som veľmi rád, že ste si tento rok našli čas prečítať si moje články a nechali mi tu aj pár milých komentárov!  Dávam si preto predsavzatie byť budúci rok aspoň rovnako produktívny v písaní cestovných článkov ako v tento rok :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára