Translate

piatok 2. decembra 2016

Retro Panoramio: #7 Pri mori


     Leto, dovolenka a more! Už aby to tu bolo! Tento článok bude práve venovaný takýmto dovolenkám. Dovolenky pri mori som zatiaľ zažil len štyri. V roku 1996 sme boli na ostrove Krk v Chorvátsku, v roku 1999 na Kanárskych ostrovovoch, potom až v roku 2005 v Tunisku a naposledy na Makarskej riviere v roku 2013.
Insert title here
  • Popisok 1
  • Popisok 2
Photos by Filip Jurovatý
1-15 - Makarska riviera, 16-17 - Sús, 18 - Maspalomas, 19 - Ostrov Krk

     Na prvú dovolenku si nepamätám vôbec, ale vraj bolo veľa kriku keď som stratil plyšového psíka Bobyho. Na španielskych Kanárskych ostrovoch si pamätám veľké vlny, naučil som sa splávať a všade rástli veľké kaktusy a bolo veľa mačiek. V Tuniskom Sús bolo pekne a stále som sa kúpal. Napokon z posledného Chorvátska si pamätám najviac. Týždenná rodinná dovolenka smerovala do dedinky Promajna. Veľa som však neusedel a spravil som si aj pešo výlet do susednej Bašky Vody či Makarskej. Kam nohy už nemohli bol ostrov Hvar a Brač kam sme išli ľodou.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára