Translate

pondelok 8. marca 2021

Mlyny na Slovensku: Okres Senica

 

Polákov mlyn v Kútoch

V roku 2015 som cez leto výletoval po rodnom senickom okrese, aby som odhadil neznáme mlyny. Myslím si, že sa mi to vtedy podarilo. No zároveň o pár rokov sa mi podarilo nešťastím vymazať aj fotky týchto miest z internetu. Články o mlynoch na blogu síce zostali, no boli smutné bez fotografií.

 

Keďže v tomto druhom roku pandémie sa veľmi nedá cestovať po svete, tak som sa rozhodol oprášiť túto starú tému a vytvoril som prehľadnejšiu verziu projektu – vytvoril som video!

 

Verím, že sa bude video páčiť a dozviete sa tak niečo viac o regionálnych dejinách.

1 komentár:

  1. Tie jo, tam sme sa ešte neboli pozrieť. Ďakujem za tip :-). My jazdíme často na rôzne výlety na bicykloch. Aj na dovolenku si ich berieme, takže máme skôr aktívnu dovolenku. Aspoň sa potom nemusím báť stúpnuť na váhu a môžem na dovolenke aj trochu zhrešiť :-D . Pred tohtoročnú dovolenku som si kúpila fitness náramok , tak som nám mohla detailne monitorovať pohyb. Nikdy sme totiž presne nevedeli, koľko sme ušli km, tak teraz už v tom máme prehľad :-) .

    OdpovedaťOdstrániť