Translate

streda 4. septembra 2019

Leto v Slovinsku


Neveľké za to malebné Slovinsko ukrýva mimoriadne veľa nádherných miest a preto som sa konečne rozhodol zavítať do tejto krajiny. Pred cestou som nepodcenil prípravu. Prečítal som si zopár kníh, prelistoval rôzne webové stránky, vypracoval podklady k videám a k samotnému výletu. 

Insert title here
  • Popisok 1
  • Popisok 2
Photos by Filip Jurovatý

Okrem týchto pár krásnych záberov nájdeš ostatné fotky v albume, ktorý sa tiotvorí kliknu tím sem.

Výlet splnil moje očakávania. Hoci som mal obavy z počasia, tak až na jednu upršanú noc bolo celý čas krásne a ani som si neuvedomoval, že čas leta sa pomaly navŕšil. 




Ak chceš vidieť viac ako len obrázky klikni tak si pozri aj tri videá. Prvé video je úvodné, druhé má zemepisno-dejepisný charakter a tretie, ktoré nájdeš aj na článku je cestopisné.

Návštevníci vyhľadávajú Slovinsko z rôznych príčin. Ja som tu docenil všetky štyri príčiny mojej cesty a to vidieť opevnené hrady, prejsť sa po pôvabných uličkách mestečiek, cítiť svieži vzduch na úžasných miest v divokej prírode a po šiestich rokoch si konečne zaplávať v mori.




Už chápem prečo je krajina medzi Jadranom a Alpami tak obľúbenou destináciou a som preto rád, že som tu mohol prežiť svoju dovolenku.

Posledný záber na konci dovolenky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára