Translate

štvrtok 1. novembra 2018

Oddychový október

Múzeum slovenskej dediny, Martin

Počas desiateho mesiaca roku 2018 som si našiel čas spomedzi iných aktivít a práce aj na pár výletov po Slovensku. Okrem tradičných potuliek po Osuskom, kde som si nazbieral šípky som sa tento rok túlal aj viac po Bratislave. Najskôr som zavítal po rokoch na Kamzík a Železnej Studničky a takisto do Danubiany. Nakoniec som sa koncom mesiaca vybral za kultúrou spojenou s výročím Martinskej deklarácie do Starej tržnice. Nevynechal som ani potulky po severnom Slovensku. Posledný októbrový víkend som takto zavítal do Čičmian, Múzea slovenskej dediny a zo Štrbského plesa aj na Vodopád Skok.

Insert title here
  • Popisok 1
  • Popisok 2
Photos by Filip Jurovatý

1 - 3: Železná Studnička; 4 - 8: Danubiana; 9 - 10: Čičmany; 11: Múzeum slovenskej dediny; 12 - 13: turistika k Vodopádu Skok; 14: Sviatok Martinskej Deklarácie v Bratislave

Okrem fotiek z výletov si užite aj tri videá :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára